Aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

na realizację zamówienia o wartości netto nie przekraczającej kwoty 30 000 EURO

w skali roku

Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej

zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:

ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHNI SZKOLNEJ W RAMACH RZĄDOWGO PROGRAMU „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”  W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI KSIĄŻĘCEJ

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych do umów cywilno-prawnych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej: RODO) Szkoła Podstawowa w Woli Książęcej  informuje, iż:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej w Woli Książęcej z siedzibą w Woli Książęcej 103, 63-220 Kotlin

1. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Kotlinie jest Pan Dominik Mierzejewski, e-mail daneosobowe@infonetsc.com

2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO.

3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności podmiotom zewnętrznym zajmującym się obsługą informatyczną lub prawną administratora albo instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

4. Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony z odrębnymi przepisami.

 

5. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

8. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.

9. Pani/Pana osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.

Opis przedmiotu zamówienia:

ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHNI SZKOLNEJ W RAMACH RZĄDOWGO PROGRAMU „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”  W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI KSIĄŻĘCEJ

-Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar dostaw, jakich oczekuje zamawiający na podstawie którego wykonawcy winni opracować kosztorys ofertowy metodą uproszczoną i załączyć do składanej oferty.

Zamawiający przekazuje jako załącznik do niniejszego zapytania ofertowego przedmiar dostaw.

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

do dnia 10 września 2019 r.

Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:

Cena 100 %

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) formularz oferty wg załączonego wzoru,

2) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną.

Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1) wartość doposażenia określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;

2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;

3) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;

4) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;

5) Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania;

6) Oprócz ceny proszę również o podanie:

- możliwego terminu wykonania zamówienia

- warunków płatności,

- warunków gwarancji: Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostawę zaoferowanych przedmiotów

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

1) Ofertę należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2019 r do godz.10:00

w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Woli Książęcej

Otwarcie ofert w dniu 28 sierpnia 2019 r. o godz. 11:00

2) Dopuszcza się złożenie oferty:

– w formie pisemnej na adres Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin.

Oferty nadesłane po tym terminie zostaną zwrócone bez rozpatrywania.

Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

2) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz ofertowy należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

3) Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są :

1) Marzena Tomaszewska – dyrektor  Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej

tel. 62 7401402,  794329423

wolasp@op.pl

Informacje dodatkowe:

1) Oferent ponosi wszystkie koszty przygotowania i złożenia oferty,

2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi na stronie

internetowej wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

3) W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym

pismem o terminie podpisania umowy.

4) Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia

o wyborze wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,

zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez

przeprowadzania ich ponownej oceny.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania

przyczyny.

7) Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony

prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U.

z 2018 r., poz. 1986 ).

Dyrektor szkoły

/-/ Marzena Tomaszewska

Załączniki:

  1. formularz wzoru oferty
  2. wzór umowy
  3. przedmiar dostaw do opracowania metodą uproszczoną kosztorysów ofertowych

NIP*): ....................................................

REGON*):.............................................

tel.*): .....................................................

fax*): .....................................................

adres e – mail*): ....................................

WZÓR OFERTY

Zamawiający:

………………………………

……………………………….

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia ……………… prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986/ na:

„..........................................................................................................................................”

Ja/My, niżej podpisany/i ........................................................................................................................................................,

działając w imieniu i na rzecz: ........................................................................................................................................................,

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHNI SZKOLNEJ W RAMACH RZĄDOWGO PROGRAMU „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”  W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI KSIĄŻĘCEJ

.

Netto: ………………………………….zł

/słownie netto/ ………………………………………………………………………………..

podatek VAT: ……% ………………………….zł

/słownie VAT/ ………………………………………………………………………………..

Brutto: ………………………………...zł

/słownie brutto/ ……………………………………………………………………………….

2. Termin realizacji zamówienia ………………………………………

3. Okres gwarancji:……………………………………………….........

4. Oświadczamy, iż uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.

5. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. *

 

UMOWA Nr …………2019

na ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHNI SZKOLNEJ W RAMACH RZĄDOWGO PROGRAMU „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”  W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI KSIĄŻĘCEJ

zawarta

w dniu …………roku w Woli Książęcej zawarto umowę pomiędzy Szkołą Podstawową im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej ,którą reprezentuje :

dyrektor szkoły……………………………………..

przy kontrasygnacie głównej księgowej Pani Bernadety Kocińskiej

zwaną dalej w treści umowy „ Zamawiającym „

a

………………………………………………………………..

zgodnie z art. 4 , pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych została zawarta umowa o następującej treści :

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest  dyrektor Szkoły Podstawowej w Woli Książęcej z siedzibą w Woli Książęcej 103, 63-220 Kotlin

1. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Kotlinie jest Pan Dominik Mierzejewski, e-mail daneosobowe@infonetsc.com

2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO.

3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane odpowiednim odbiorcom, w szczególności podmiotom zewnętrznym zajmującym się obsługą informatyczną lub prawną administratora albo instytucjom uprawnionym do kontroli działalności administratora lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

4.Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony z odrębnymi przepisami.

5. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

7. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.

8. Pani/Pana osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.

Niniejszą umowę zawarto na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

§ 1

Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą :

ZAKUP WYPOSAŻENIA KUCHNI SZKOLNEJ W RAMACH RZĄDOWGO PROGRAMU „POSIŁEK W SZKOLE I W DOMU”  W SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI KSIĄŻĘCEJ”.

§ 2
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(przedmiot zamówienia)

2. Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi …. lata od terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 3.

§ 3

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie, o którym mowa w § 2, w terminie ……. dni od podpisania niniejszej umowy/do dnia ……………………..

2. Przez wykonanie zamówienia rozumie się .................................................................................................................. (np. dostarczenie, postawienie do dyspozycji, przekazanie przedmiotu zamówienia).

§ 4

1. Cena za wykonanie zamówienia, o którym mowa w § 2 wynosi ..................... zł netto + VAT ….% (tj. ..................zł) czyli łącznie brutto ..............………..zł (słownie: ...................zł).

2. Kwota określona w ust. 1 jest ceną ryczałtową i obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2.

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłowe oszacowanie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

§ 5

1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy nr ……………………………………………………………………………………, w ciągu 30 dni, od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

2. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie protokół bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony umowy.

3. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 6

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:

– opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości …% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 za każdy dzień zwłoki;

– zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy w wysokości …% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 za każdy dzień zwłoki, liczonego od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie wad;

– odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn obciążających Wykonawcę w wysokości ….% wynagrodzenia określonego w § 4.

 

2. Karę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej. Zamawiający jest upoważniony do potrącenia należnych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.

3. Zamawiający upoważniony jest do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza wysokość kar umownych.

§ 7

W sprawach nieunormowanych umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa.

§ 8

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnej.

§ 9

Ewentualne spory mogące wyniknąć na tle wykonania niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla Zamawiającego.

§ 10

Umowa niniejsza została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z przeznaczeniem: 1 egz. – Wykonawca, 2 egz. – Zamawiający.

WYKONAWCA                                                       ZAMAWIAJĄCY         

                                                                                

Kontrasygnata Głównej Księgowej

6. Oświadczamy, iż posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizacje zamówienia. *

7.Oświadczamy, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. *

8.Wyrażamy zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym *

9. Wykonawca oświadcza, że prowadzi rachunek rozliczeniowy, do którego prowadzony jest rachunek VAT.

10. Inne ustalenia:…………………………………………………………………………….. *

11. Osoba do kontaktu………………………………………………………………………….

Załączniki do oferty:

……………………………………………………………………………………..………..

……………………………………………………………………………………..………..

…………………. dnia ………………….

.......................................................................................

/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej

do podpisywania

 

Przedmiar dostaw

L.p.

Rodzaj planowanego wyposażenia
lub usługi związanych z realizacją zadania

Liczba
jednostek

Rodzaj miary

cena

 

wartość

1

Zmywarka uniwersalna

Parametry:

Przeznaczenie: do naczyń

Sterowanie: manualne

Wymiar kosza: min 500 x 500

Ilość cykli mycia: min 1/120 s

Temperatura wody płuczącej: min  +85°C

 

 

1

szt.

 

 

2

Patelnia elektryczna

Moc całkowita: min 5,4kW

Pojemność robocza: min 37

Przechył misy: ręczny

Płynna regulacja temperatury w zakresie od 50oC do 275oC

 

1

szt.

 

 

3

Kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym

Parametry:

Szerokość - W : 800 mm

Głębokość - D : 700 mm

Wysokość - H : 850 mm

1

szt.

 

 

4

Bemar elektryczny

 

podwójny, pojemniki GN w zestawie, pojemność 4x 1/4 GN, h=100

 

1

szt.

 

 

5

Talerze (komplet 6 szt.)

10x talerz płytki

5x talerz głęboki

15

komplet

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 sierpnia 2019 20:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Mróz
Ilość wyświetleń: 295
15 sierpnia 2019 20:26 (Ewelina Mróz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)