Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Woli Książęcej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://spwola.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w opraciu o analizę dostępności cyfrowej.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

0

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Eliza Kaźmierczak

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: dyrektor szkoły Marzena Michalak - Piękna

e-mail : szkola.wola@kotlin.com

tel. 62-740-14-02

Każdy ma prawo:

- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

- zgłosić żądanie zapenienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

dane kontaktowe osoby zgłaszającej, 

wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

wskazanie dogodnej formy udostępniania informacji, jeżeli żądanie dotyczy udostępniania w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapenienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczna na adres:

Gmina Kotlin

u. Powstańców Wlkp. 3

63-220 Kotlin

tel: 62-740-54-81

e-mail: ug@kotlin.com

Skargę mozna złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Na parterze dostosowane wejście dla niepełnosprawnych

Dostosowanie korytarzy

j.w

Dostosowanie schodów

brak

Dostosowanie wind

brak

Dostępność pochylni

brak

Dostępność platform

brak

Dostosowanie parkingów

parking dostosowany

Dostosowanie toalet

brak

Prawo wstępu z psem asystującym

jest taka możliwość

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

domofon przy drzwiach wejściowych

Dostępność pętli indukcyjnych

brak

Dostępność tłumacza języka migowego

brak

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2020 09:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Mróz
Ilość wyświetleń: 266
06 kwietnia 2025 20:35 (Eliza Kaźmierczak) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
31 marca 2025 12:06 (Marzena Michalak-Piękna) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2025 11:44 (Marzena Michalak-Piękna) - Aktualizacja deklaracji dostępności.